Verzenden en Retourneren

Al onze verzendingen worden verstuurd met PostNL.

Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u direct een orderbevestiging van ons. U ontvangt ook een extra e-mail met uw tracking nummer. Let op, we verzenden alleen van maandag tot en met vrijdag. Uw aankoop wordt doorgaans direct verzonden vanuit ons magazijn in Nederland. Levering vind doorgaan plaats binnen 1 tot 2 werkdagen. Wanneer dit langer als 7 dagen duurt kunt u contact opnemen met de klanten service. 

Wil jij een product retourneren? Dat kan makkelijk via onze retourportal!
U heeft 14 dagen de tijd om u retour aan te melden via onze Portal.

Let op je hebt hiervoor nodig je ordernummer en het e-mail adres waarmee je de bestelling hebt geplaatst.

STAP 1.
Scan deze code met je Smartphone

Scan voor Retour Portal
of klik op onderstaande link om eenvoudig en snel je retour aanmelden:
Retourzending aanmaken.

STAP 2.
Doorloop vervolgens de stappen in de portal, selecteer de vervoerder naar keuze.
Verpak de retourzending in de verpakking waarin u de bestelling heeft ontvangen.
Verzendlabel op de doos bevestigen en breng het pakket naar een service punt van de gekozen vervoerder.

Waarom Retour aanmelden?
Retourzendingen die via onze portal worden aangemeld staan direct aangemeld in ons systeem en kunnen wij dan ook sneller verwerken.
Kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening, deze kosten bedragen de daadwerkelijke retourkosten.  

Wij vragen u aandacht voor onderstaande punten.

- Originele pakbon en retourformulier toevoegen. 
- Product is schoon, ongedragen en niet beschadigd. 
- Steek geen hangers in het product, dit kan het product beschadigen.
- Originele labels en/of etiketten (barcode) aanwezig.
- Geen stickers, tape of beschadiging op/aan productverpakking/schoenendoos. 
- Retour zenden in nette gesloten verpakking.

Omruilingen
Wij zijn niet in staat om omruilingen van bestellingen aan te bieden.
Als u dezelfde schoen in een andere maat of kleur wilt, raden wij u aan een nieuwe bestelling plaatsen.

Terugbetalingsproces and Tijdsbestek.

  • Terugbetalingen worden verwerkt met oorspronkelijke methode van betaling.
  • Onze retour afdeling zal uw retourzending inspecteren en beoordelen.
    OOFOS Benelux behoudt zich het recht voor een retourzending en terugbetaling te weigeren.
  • Zodra uw retour is verwerkt, ontvangt u een e-mail met de retourbevestiging.
  • Afhankelijk van de gebruikte bank en betalingswijze, kan het een extra 2 tot 10 werkdagen duren voor het krediet wordt toegepast. Bij Creditcard betalingen kan de terugbetaling langer duren. Deze kan onder de naam Mollie Payments op uw bank afschrift omschreven staan.
Producten uit verschillende bestelling retourneren?
Dit is mogelijk, meld minimaal 1 bestelling aan via de Portal. 
Plaats in de opmerking de ordernummers van de overige bestellingen zodat ons magazijn duidelijk kan zien dat het producten betreft uit meerdere bestellingen.
Let op voeg alle pakbonnen van alle bestellingen toe.


Omruilingen
Wij zijn niet in staat om omruilingen van bestellingen aan te bieden.
Als u dezelfde schoen in een andere maat of kleur wilt, raden wij u aan een nieuwe bestelling plaatsen.