Klachten

Klachten?

Wanneer je een klacht hebt over een aankoop die je bij ons hebt gedaan, of niet tevreden bent met onze service, dan horen wij dit graag van je. Wij zullen dan ons uiterste best doen om de ontevredenheid bij je weg te nemen door samen een passende oplossing te vinden. 


Waar je kan je met je klacht terecht?

Neem contact met ons op via info@oofosbenelux.nl.
Vermeld altijd duidelijk je ordernummer dan hebben wij direct je gegevens bij de hand. Heb je een OOFOS product ergens anders aangekocht dan dien je de klacht te melden bij het punt van aankoop. 

Verkeerd artikel ontvangen

Hebben wij per abuis een ander artikel opgestuurd dan op de factuur of pakbon staat neem dan contact op via info@oofosbenelux.nl en vermeld altijd direct je ordernummer. 

Service

Onder service mag u verwachten dat wij op uw e-mail  binnen 24 tot 48 uur zullen reageren. Telefonisch zijn wij bereikbaar op Maandag t/m Vrijdag van 09:00 - 17:00 op telefoon nummer +31(0)858229611 (Uitgezonderd weekenden en feestdagen)
Retour gestuurde producten worden zo snel mogelijk verwerkt en terugbetaling vrijwel direct gedaan.