Klachten - OOfos Benelux
  • ✔ Gratis verzending Benelux
  • ✔ Veilig betalen
  • ✔ 14 dagen recht op retour
  • ✔ Snelle levering
  • KLACHTEN

    Klachten?

    Wanneer je een klacht hebt over een aankoop die je bij ons hebt gedaan, of niet tevreden bent met onze service, dan horen wij dit graag van je. Wij zullen dan ons uiterste best doen om de ontevredenheid bij je weg te nemen door samen een passende oplossing te vinden. 


    Waar je kan je met je klacht terecht?

    Neem contact met ons op via [email protected] of via ons contactformulier
    Vermeld altijd duidelijk je ordernummer dan hebben wij direct je gegevens bij de hand.
    Heb je een OOfos product ergens anders aangekocht dan dien je de klacht te melden bij het punt van aankoop. 

    Verkeerd artikel ontvangen

    Hebben wij per abuis een verkeerd artikel opgestuurd dan dat op de factuur of pakbon staat neem dan contact op via [email protected] of via ons contactformulier vermeld altijd direct je ordernummer. 

    Service

    Onder service mag u verwachten dat wij op uw e-mail of berichten via What's App +31(0)6-14758555 binnen 24 tot 48 uur zullen reageren. Wij telefonisch bereikbaar zijn op Maandag t/m Vrijdag van 09:00 - 17:00 op telefoon nummer +31(0)858229611 (Uitgezonderd weekenden en feestdagen)
    Wij uw retour gestuurd producten zo snel mogelijk zullen verwerken en de terugbetaling vrijwel direct verwerken.

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »